Skip to content

Jei pristatymo bandymas/ai buvo nesėkmingas/i, rekomenduojame susisiekti su pristatymo tarnyba ir susitarti dėl tikslaus siuntos atvežimo laiko. Retu atveju, jeigu nepavyksta susitarti su kurjeriu, susisiekite su mumis el. Paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844.

Svarbu: jei užsakymas nepristatomas per tam tikrą laiką, siuntų tarnybos grąžins ją atgal į sandėlį. Tokiu atveju, siuntą bus galima pakartotinai išsiųsti, kai tik užsakymas bus saugiai grąžintas į sandėlį.

Atidžiai apžiūrėkite užsakymą (transportavimo dėžę/prekes) vos tik užsakymas pasieks Jus. Jei gabenimo metu bet kuris iš Jūsų užsakytų gaminių buvo pažeistas, prašome pranešti vežėjui apie padarytą žalą per 14 dienų. Taip pat, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos apie transporto žalą informuokite ir Kavos Draugą. Tai galite padaryti susisiekę su mumis adresu el.paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844 per 14 dienų nuo gavimo dienos.

Gavus prekes rekomenduojame jas palyginti su užsakytų prekių krepšeliu mūsų svetainėje. Jei manote, kad gavote ne tą prekę arba jūsų užsakyme trūksta prekių, susisiekite su mumis el. Paštu  [email protected] arba telefonu +370 699 44844 per 14 dienų nuo gavimo dienos.

Kai Jūsų užsakymas bus apdorotas ir išsiųstas, gausite el.laišką su siuntos stebėjimo informacija. Jei negavote el.laiško, būtinai patikrinkite ir ‘šlamšto’ aplanką savo el. pašto dėžutėje. Jei negavote savo stebėjimo numerio, susisiekite su mumis adresu [email protected] arba telefonu +370 699 44844 ir mes pateiksime išsamią užsakymo informaciją.

Užsakymus pristatome visoje Lietuvoje. Dėl pristatymo į užsienio šalis,susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu [email protected] arba telefonu +370 699 44844.

Pristatymo būdą galite rinktis iš 3 galimų variantų:

Pristatymas į pasirinktą Omniva / DPD paštomatą;
Pristatymas į namus kurjerių tarnybos pagalba;
Prekes galite atsiimti bet kurioje Kavos Draugo parduotuvėje tą pačią dieną.*

*Užsakytas prekes galima atsiimti per 2 savaites.
Apie užsakymo atsiėmimą ar perdavimą kurjeriui informuosime el. paštu ar telefonu.

Mūsų parduotuvių adresus rasite kontaktų skiltyje: www.kavosdraugas.lt/kontaktai/

Taip! Siuntos sekimo numeris išsiunčiamas į Jūsų el.paštą siuntai iškeliavus iš sandėlio. Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje apie užsakymą Jus informuosime žinute arba skambučiu.

Pasirinktos prekės yra supakuojamos ir išsiunčiamos per 1–3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo. Net 95 % užsakymų yra pristatomi kitą darbo dieną!*

*Didžiųjų išpardavimų metu pristatymo laikas gali būti ilgesnis. Nors dauguma užsakymų vis vien išsiunčiami laiku, šiam procesui gali prireikti iki 2–4 papildomų darbo dienų.

Svarbu: pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Siuntos sekimo numeris pateikiamas siuntą išgabenus iš mūsų sandėlio.

Jei pirkinių krepšelio suma yra didesnė nei 49€:

  • Pristatymas į namus ar darbovietę Lietuvoje yra nemokamas, išskyrus Kuršių Neriją (pristatymas į namus – 16,99€).
  • Pristatymas į Omniva paštomatą Lietuvoje, taip pat ir Kuršių Nerijoje, nemokamas.
  • Pristatymas į Smartpost paštomatą Lietuvoje yra nemokamas.
  • Pristatymas į DPD paštomatą Lietuvoje yra nemokamas.

Jei pirkinių krepšelio suma mažesnė nei 49€:

  • DPD, Venipak paštomatas– 2,49€
  • Omniva paštomatas– 2.49€
  • Pristatyti kurjeriu – 3,99€ (Kuršių Nerija – 16,99 €)

Jei pirkinių krepšelio suma mažesnė nei <10 EUR.:
Taikomas administravimo mokestis – 1.99 EUR.

Šiuo metu tokios paslaugos neteikiame. Jeigu norite prekes gauti į skirtingus adresus rekomenduojame atlikti atskirus užsakymus ir ten pateikti norimus adresus.