d.
val.
min.
sek. liko.
Nivona 9 serijos automatiniai kavos aparatai kviečia mėgautis it baristų ruoštomis kavomis tiesiog namie. Rinkitės net iš 15 kavos receptų (populiariausi 6 yra integruoti, o 9 susikurkite patys!) ir ruoškite po 2 porcijas visų gėrimų iš karto. Integruotos plačios galimybės reguliuoti kavos skonį leidžia eksperimentuoti su įvairiausiomis kavomis lyg būtumėte barista. Naujos kartos platus liečiamas ekranas kavos aparato valdymą ir kavos ruošimo procesą paverčia tikru malonumu.
15 KAVOS RECEPTŲ (2 PORCIJOS VIENU METU)
Kavos aparatas vienu paspaudimu gamina: espresso, juodą kavą, americano, cappuccino, latte macchiato ir latte. Naudodamiesi „My coffee“ funkcija susikurkite 9 papildomus individualius receptus ir juos išsaugokite. Visus gėrimus (net ir su pienu) ruoškite iš karto po 2 porcijas: sau ir draugui.
ŽAISKITE SU KAVOS SKONIAIS IT BARISTA
Reguliuokite kavos gėrimų temperatūrą, stiprumą, porcijos dydį bei pieno konsistenciją (karštas pienas ar pieno puta). Naudodamiesi inovatyvia „Aroma Balance System“ technologija rinkitės iš trijų aromatingumo lygių: vandeniui tekant skirtingu greičiu per kavą skleidžiasi vis kitoks kavos skonis. Cappuccino-Connoisseur funkcija leidžia pasirinkti pieno ir kavos eiliškumą ruošiant gėrimus su pienu (pirmiau kava ir tada pienas, ar atvirkščiai). Dabar tai galite daryti ne tik įėję į nustatymų meniu, bet ir prieš kiekvieno gėrimo ruošimą. Eksperimentuokite ir atraskite naujus skonius.
INOVATYVUS LIEČIAMAS SPALVOTAS EKRANAS
Itin platus (5 colių) liečiamas spalvotas ekranas paverčia kavos aparato valdymą ir kavos ruošimo procesą tikru malonumu. Ruošiant kavos gėrimus ekrane matysite atvaizduotą visą kavos gaminimo procesą. Galite pasirinkti iš 2 valdymo būdų: liečiant ekraną arba sukamuoju ratuku.
VALDYMAS PER IŠMANIĄJĄ PROGRAMĖLĘ
Atsisiuntę Nivona išmaniąją programėlę bei prijungę savo išmanųjų įrenginį prie kavos aparato per Bluetooth ryšį, paruošite kavą ir valdysite kavos aparatą tiesiai iš savo telefono ar planšetės.
PUODELIŲ IR VANDENS TALPOS APŠVIETIMAS
Kavos ruošimas suteikia ir estetinį pasitenkinimą: ruošiant kavą puodeliai yra apšviečiami 2 spalvų apšvietimu. Vandens talpa turi net 8 spalvų apšvietimą – ne tik gražu, bet ir itin patogu, nes matysite vandens pripildymo lygį net ir ruošdami kavą prietemoje.
BENE TYLIAUSIAI VEIKIANTIS AUTOMATINIS KAVOS APARATAS
Bene tyliausiai veikiantis automatinis kavos aparatas rinkoje: dėl įdiegtų naujausių technologijų ir itin geros izoliacijos beveik negirdėsite kavos malimo garso.
LENGVA PRIEŽIŪRA
Integruotos automatinės nukalkinimo, kavos virimo mechanizmo ir pieno sistemos valymo bei skalavimo programos užtikrina paprastą priežiūrą. Pats kavos virimo mechanizmas išsiima. todėl kavos ruošimo sistema visuomet bus švari, o kava itin skani.
15 BAR
Šveicarija
Taip
Spalvotas
2.2 l
14 cm
12
2
Automatiniai
Nivona
Pilka
24 mėnesiai
Kavos pupelės, Malta kava
Automatinė pieno sistema su žarnele
Metalinės
1465 W
4260083469705
Nėra
9 series
Anglų, Čekų, Danų, Estų, Ispanų, Italų, Korėjiečių, Latvių, Lenkų, Lietuvių, Norvegų, Olandų, Prancūzų, Rusų, Suomių, Švedų, Vokiečių
Lietimui jautrus
270 g
1 l
9
4
Programuojamas
5
50 cm
36 cm
28 cm
14.8 kg
Karštas pienas, Karštas vanduo, Pieno puta
Americano, Cappuccino, Espresso, Juoda kava, Latte, Latte Macchiato
(*Gamintojas turi teisę iš anksto neįspėjęs keisti komplektaciją*), Maltos kavos dozavimo šaukštas, Pieno indas, Valymo tabletės, Vandens filtras, Vandens kietumo tikrinimo juostelė
Tai galėjo sukelti kelios priežastys: 1. Dėl pernelyg smulkiai sumaltos kavos galėjo užsikimšti kavos ruošimo sistema. Atlikite kavos ruošimo sistemos valymo programą (naudodami valymo tabletes) ir išplaukite kavos ruošimo mechanizmą. Pareguliuokite kavos malūnėlį: pasirinkite stambesnį malimo rupumo lygį. Malūnėlis reguliuojamas tik malimo metu ir tik per vieną lygį. 2. Dėl kalkių galėjo užsikimšti vandens sistema ir sumažėti vandens padavimas. Atlikite kalkių nuosėdų šalinimo programą.
1. Atlikite pieno sistemos valymo programėlę naudodami pieno sistemos valymo skystį. 2. Išrinkite pieno sistemą dalimis (žr. instrukciją) ir kruopščiai praplaukite rankiniu būdu. 3. Įsitikinkite, kad naudojamas pienas yra pakankamo riebumo (3-3,5%) bei atšaldytas (iš šaldytuvo). 4. Patikrinkite, ar pieno žarnelė nėra pažeista. 5. Dėl susidariusių kalkių galėjo sumažėti vandens/garo padavimas. Tai turi tiesioginę įtaką pieno putos suplakimui. Atlikite kalkių nuosėdų šalinimo programą.
Patikrinkite, ar nulašėjimo padėklo gale esantys metaliniai kontaktai ir tarp jų esantis tarpas yra švarūs ir sausi. Tap pat patikrinkite, ar sausa kavos aparato viduje (ypatingai gale). Dažnai išpilant skysčius iš nulašėjimo padėklo kontaktai sušlampa. Visada įsitikinkite, kad jie yra švarūs ir sausi.
Modelis NICR 960/970 papildomai turi:
– Itin platų (5 colių) liečiamą spalvotą ekraną
– Aroma PRE-select funkciją – pagal naudojamą kavą NIVONA išmaniojoje programėlėje jums bus pasiūlyti atitinkami receptų nustatymai
– Platesnę temperatūros reguliavimo skalę (vietoj 3 – 4 lygius)
– 8 spalvų vandens talpos apšvietimą
– Pieno talpą komplektacijoje
Taip, pieno indas įeina į šio kavos aparato komplektaciją.
Šį automatinį kavos aparatą prižiūrėti yra labai paprasta – jo priežiūrą galima suskirstyti į kasdienę ir nekasdienę.
Kasdienė priežiūra:
– Pripildyti vandens ir kavos, kai matote atitinkamą užrašą ekrane
– Išmesti kavos tirščius ir ištuštinti nulašėjimo padėklą (rekomenduojame daryti kasdien)
– Praskalauti pieno sistemą (atsiradus užrašui ekrane, tiesiog paspauskite mygtuką)
Nekasdienė priežiūra:
– Atlikti pieno sistemos valymo programą (pasirodžius pranešimui)
– Kas kelis mėnesius pakeisti vandens filtrą (jeigu jį naudojate)
– Atlikti kalkių nuosėdų šalinimo programą (pasirodžius atitinkamai pranešimui ekrane)
– Atlikti kavos virimo mechanizmo valymo programą (pasirodžius atitinkamai pranešimui ekrane)
– Bent kartą į mėnesį išjungti kavos aparatą, išimti kavos virimo mechanizmą ir kruopščiai jį išplauti
Jums prireiks šių priežiūros priemonių:
– Pieno sistemos valymo skystis
– Kalkių nuosėdų šalinimo skystis
– Valymo tabletės
– Nivona vandens filtras
Andrius C. 1 rugsėjo, 2022
Smagus interaktyvus aparatas, nesudetingas meniu, laiku perspeja kad baiginejasi pupeles, matosi vandens lygis. siaip dziaugiames pirkiniu Minusai: Bluetooth kaskart reikia aktyvuoti ir sujungti su telefonu. Nesigauna ryte is lovos per telefona pasigamint kavos. Aparatas kartais sumala bet neipila kavos, tad teks kreiptis del garantinio aptarnavimo
Kamilė 27 spalio, 2021
Keista skaityti neigiamus komentarus prie šio modelio. Labai džiaugiamės.
Svetlana 20 spalio, 2021
Niekad nerašau komentarų, bet šiuo atveju užvirė kraujas (dėja ne kava). Rinkomės atsakingai, norėjome, kad darbuotojai įmonėje visada turėtų kavos. Namuose turime paprastesnės klasės Nivona, kuri gerai veikia, tad pasitarus su Kavos drago personalu, pasirinkime šitą aparatą. Pasiteiravus, kodėl yra negerų atsiliepimų apie šį aparatą jų svetainėje, konsultantas sakė, kad kai kurie neprižiūri aparato, o paskui rašo blogus komentarus. Kadangi prižiūrėti mokame, blogus komentarus praignoravome. Ir „papuolėme“, nes pasak to paties konsultanto „čia gi technika, tad visko būna“. Aparatas sugedo ant KETVIRTOS dienos. Po ketvirtos dienos ir keletos telefonu pasakytų rekomendacijų, teko mindyti serviso slenkstį. Meistras nutarė – gal vožtuvas, teks laukti… Laukiame. Beje, Kavos draugo servise aptarnavimas buvo puikus. Su kavos draugu bandėme kalbėti, kad pakeistų, nes čia gi naujas aparatas. Keturios dienos. Ne, pagrindo keisti nėra, nes turi būti taisomas. „Įsivaizduojate, kas būtų su šiuo verslu, jeigu kiekvienam aparatą keistumėme“ – pasakė konsultantas. Ir buvo pasakyta, jog aplamai turime džiaugtis, kad jie su mumis kalbasi, nes kiti net nekalbėtų, o pagal tvarką paimtų taisyti ir tiek. Taip, be abejo, ačiū, kad kalbatės. Bet iš tų kalbų kavos darbuotojams pasiūlyti niekaip negalime. Bent Verslui „pakaitinį“ kokį pasiūlyti sugalvotumėte. Bent kiek padėtų laukti ir bent kiek kompensuotų tą brangų laiką vežioti po servisus ir laukti kol meistras pasakys verdiktą, kiek teks būti be kavos. Žiūrėsime kuo baigsis ši istorija. Ne, tai nebula konfliktiškas bendravimas, nenorime užversti aptarnavimą neigiamais komentarais, jie čia ne prie ko. Bet norėtųsi, kad šio verslo atstovai, paieškotų kažkokių išeičių ar išimčių tokiems atvejams.
Bronius 13 gegužės, 2021
Kavos aparatą pirkome 2020-09 mėn. Kavos aparatas daro gerą kavą, lengvai, suprantamai valdomas. Po 1,5 mėn. jis pradėjo gesti tai nedaro numatyto kiekio kavos, tai jos nedaro, o vanduo tiesiai bėga į padėklą arba 2 atvejais kažkur pro šalį (vandens balos po juo). Pastoviai atvažiuoja kurjeris (kol kas garantinis) ir veža taisyti. Po paskutinio vežimo praėjo kokie 2 mėn. ir vėl tas pats. Prašėme pakeisti pagal garantiją, kreipėmės į atstovus, į servisą – jokios reakcijos. Matomai laukia, kada pasibaigs garantija ir tada kaip norite.
Vladas 25 kovo, 2023
Tik nusifotografuokite priduodamą ir gražinamą prekę prieš atiduodami ir pasiimdami, nes galite gauti sulaužytą ar subraižytą. Viską fiksuokite su parašais ir panašiai. Atsiliepimas iš patirties. Kažkodėl vartotoju teisės yra ginamos ne vartotojų naudai. Pastaba : ( atvejis ne iš kavosdraugas istorijos, o iš varlė.lt ) Priduodant prekę turi būti nurodomas pirkėjo pageidavimas (vienas iš trijų ). Jei prekė turi gamyklinį broką ( išvadą parašo įgaliotas servisas) vartotojas turį teisę : 1. Gražinti garantinę prekę ir gauti už ji pinigus. 2. Pakeisti sugedusia prekę ir gauti naują. 3. Gauti už prekę sumokėtą sumą. Yra tokia galimybė, kad pardavėjas geranoriškai gali pasiūlyti kitą, panašią prekę. Prekės vertę aptariant draugišku abipusiu susitarimu.
Andrius 16 rugpjūčio, 2021
Įstatymiškai turite teisę gendančią prekę grąžinti. Pakalbėkite su vartotojų teisėm. Sėkmės
Albertas 23 gruodžio, 2020
Aparatas neblogas, bet po metų naudojimo prasidėjo problemos 🙁
vita 28 rugsėjo, 2020
Puikus aparatas, paprastai valdomas
Jūsų atsiliepimas
Pavadinimas
El. paštas
Galite pasirinkti, kokius slapukus mums leidžiate naudoti. Kai kurie iš jų yra būtini ir jų negalima išjungti.
Šie slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui ir jų negalima išjungti. Jie nerenka jokios vartotoją identifikuojančios informacijos.
Šie slapukai padeda mums optimizuoti svetainės veikimą ir identifikuoti skirtingus srauto šaltinius. Šiam tikslui naudojame „Google Analytics“ platformą. Surinkti duomenys neidentifikuoja vartotojo ir jais nėra dalijamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis. Įjungę šiuos slapukus, galėsite naudotis svetainėje įdiegtu pokalbių langu ir gauti pagalbą iš mūsų konsultantų.
Turbūt ir jūs nemėgstate reklamų – ypač tokių, kurios jūsų visai nedomina. Šie slapukai padeda mums identifikuoti jūsų poreikius ir pateikti personalizuotus pasiūlymus. Reklamas matysite ir išjungę šiuos slapukus, bet tokiu atveju jos nebus priderintos prie jūsų poreikių bei norų.